Svi artikli koji se vraćaju moraju biti upakovani u originalnom pakovanju, nekorišćeni i prekontrolisani od strane Sektora tehničke podrške, predstavnika Stihl prodajnog društva. Tek nakon potvde o ispravnosti artikla isti će biti vraćen na stanje. Nakon stavljanja robe na stanje Stihl prodajno društvo izdaće knjižno odobrenje kupcu.

Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.

Kupac robu može vratiti uz sledeće uslove: RAČUN, ORGINALNA NEOŠTEĆENA AMBALAŽA I ARTIKAL
1. Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom.
2. Ukoliko smo greškom mi poslali pogrešan proizvod, povraćaj se može zahtevati u roku od 24 časa bez ikakvog obrazloženja.

U ovom roku kupac to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti zamenu za drugi artikal uz doplatu ili da zahteva povrat novca.

Kupac je dužan da vrati robu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio robu.
Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe, osim ako se trgovac saglasio sa tim da ih on snosi ili ako nije prethodno obavestio potrošača da je potrošač u obavezi da ih plati.
Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
minimotor je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zahtevan povraćaj robe